1 januari 2005

Verblind door Hebzucht liet mijn gezonde verstand mij tijdelijk in de steek.

Ik verdien redelijk met Nederlandse programma's als Moneymiljonair en Euroclix, maar het gaat zo langzaam. Dus toen iemand mij tipte dat er Amerikaanse programma's zijn waarmee je in no time 10.000 dollar verdient, had ik maar één vraag: wáár kan ik me aanmelden!! Ik klikte mezelf een muisarm, en verdiende 900 dollar bij 300dollarmails, 10000 dollar bij 10dollarmails, 500 euro bij 500 eurocents en nog eens 10000 dollar bij Wingmails. Vol verwachting vroeg ik uitbetaling aan, en bedacht wat ik allemaal met dat geld kon doen. Het wachten begon. En ik wacht nog steeds.

Door het lange wachten maakte mijn verstand een come-back en ik besloot (rijkelijk laat) onderzoek te doen. Ik ontdekte een Engelstalig forum waarop mensen ervaringen uitwisselen over dit soort programma's. Daar vond ik een zogenaamde 'Zwarte Lijst' met programma's die niet deugen. En wat een verrassing: al míjn programma's stonden er bij. Zo blijkt maar weer eens: Als iets te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Of zoals ze in het Engels zeggen: Als het kwaakt als een eend, loopt als een eend, eruit ziet als een eend, dan is het een... Eend!

Op dit forum staan ook programma's vermeld die wel legitiem zijn, maar de verdiensten zijn zeer bescheiden Ik heb nog even geprobeerd die 10 dollar bij elkaar te klikken, maar ben afgehaakt toen ik na vele mailtjes nog maar 20 cent verdiend had. Dus nu houd ik het weer bij Moneymiljonair, Zakgeldonline, en EuroClix, het online spaarprogramma . Die betalen tenminste werkelijk uit. De stand na ruim 1 jaar klikken is:

Zakgeldonlinee: 31,47

Moneymiljonair: 234,31 (daar sta ik zelf van te kijken!!)

EuroClix, het online spaarprogramma ongeveer 37 euro.

Ik ben het meest enthousiast over Moneymiljonair. De reden zal duidelijk zijn!

Meer informatie over programma's die niet uitbetalen kun je ook vinden op http://www.gptboycott.com

De Moraal: Bezint voordat ge klikt.

No comments:

Post a Comment